Reklaam otsingumootoris

Asukoht adwords - Copy

Kuidas olla nähtav otsingutulemustes?

Internet on abimees tänapäeva maailmas, ilma milleta enam paljud hakkama ei saa. Maailmas on üle 4 miljardi internetikasutaja, kes kasutavad Google otsingumootorit põhimõtteliselt kõigeks eluks vajalikuks – teenuste otsimiseks, toodete võrdlemiseks, küsimustele vastuste leidmiseks ja veel paljuks muuks.

Eestis on viimaste andmete kohaselt 97% inimestest vanusegrupis 16-74 internetikasutajad! Internetis veedetakse aega tundide kaupa, ja kui Teie ettevõte ei ole otsingumootorites leitav, olete potentsiaalselt kaotanud suure mahu orgaanilisi, ehk nö tasuta külastusi. Ja mis veel hullem – potentsiaalsed kliendid lähevad teie konkurendi kodulehele.

Selleks, et oma toote või teenusega otsingumootoris nähtav olla, on vajalik teostada rida tegevusi, mida nimetatakse SEO-ks ehk otsingumootorile optimeerimiseks. Samuti tuleb kindlustada, et kodulehe tehniline pool vastab kehtivatele SEO standarditele.

SEO on aga enamasti pikaajaline ja järjepidev tegevuste kogum, mis ei anna koheseid tulemusi. Aga mis siis, kui sooviks kohe täna otsingutulemustes esile tulla? Selleks on Google’l samuti lahendus – AdWords reklaam.

Kuidas Google AdWords otsingureklaamid toimivad?

Otsingureklaami põhimõte on selline: inimene otsib omale huvipakkuvat toodet/teenust Google otsingumootoris. Talle kuvatakse esmalt 3-5 reklaampositsiooni ning seejärel orgaanilised vasted tema otsingule, mis Google hinnangul kõige paremini just sellele otsingule vastavad. Ning lehe orgaaniliste otsingutulemuste järel nö jaluses leidub veel 2 reklaampositsiooni. Reklaamid ongi seadistatud AdWords lahenduse abiga. Reklaamide järjestus kujuneb kvaliteediskoori ja valitud eelarve põhjal. AdWords reklaami eest tasutakse vaid siis, kui reklaamile klikitakse. Selgitav AdWords süsteemi video, vaata siit: Google AdWords

Kas AdWords kampaania luua ise või kasutada professionaali abi?

Iga inimene võib AdWords reklaami seadistada ja sellisel viisil oma toodet/teenust reklaamima asuda, Google on selle üsna lihtsaks teinud ja vaja läheb natuke õppimissoovi ning krediitkaarti.

Samas on AdWords väga detailiderohke ning just nende detailide teadmine mõjutab märkimisväärselt märksõna kvaliteediskoori, ehk lõpptulemusena seda, kui suur eelarve kampaania jaoks kulub. Samuti ka seda, millisel positsioonil Teie reklaami kuvatakse.

Spetsialist, kes teenusega igapäevaselt kokku puutub, on kursis ka kõige väiksemate nüanssidega ja tema abiga on võimalik saavutada parimad tulemused. Lisaks tagab oskuslik märksõnade valik selle, et Teie kodulehele jõuab otsingumootori kaudu just see inimene, kes teenusest huvitatud on.

Meie töö seisnebki selles, et me hoiame Teie ettevõtte kliki hinna maksimaalselt odavana ja positsiooni võimalikult kõrgena.

Google AdWords kampaanias sisaldub

  • Märksõnade koondamine märksõnagruppideks;
  • Kampaania seadistamine ja vajadusel sihtgrupi loomine – teostame koostöös Teiega valiku, kellele reklaame suunata (vanus, sugu, asukoht, keel jpm);
  • Kampaaniasõnumite loomine – valmistame ahvatlevad sõnumid mis kutsuksid inimest just Teie kodulehte külastama;
  • AdWords reklaamide seadistamine – seome valitud märksõnad reklaamsõnumitega. Enamasti luuakse iga märksõnagrupi kohta 3-5 erinevat reklaamsõnumit, valides järgnevate kuude jooksul paremini toimivad välja.
  • Igakuine sõnade optimeerimine – eemaldame märksõnad, mis ei toimi ja tegeleme märksõnade jaoks parima klikimäära saavutamisega;
  • Igakuine reklaamsõnumite optimeerimine – eemaldame kehvemini toimivad reklaamsõnumid ja asendame need potentsiaalselt paremini toimivate sõnumitega;
  • Mitte töötavate sõnade tööle aitamine või eemaldamine – kui märksõnal on madal klikimäär on võimalik see kampaaniast eemaldada. Kui see konkreetne märksõna on väga oluline toote/teenuse jaoks, püüame selle klikimäära tõsta.
  • Jooksev suhtlus kliendiga, kui tekib olulisi küsimusi.

Lisateenused:

  • Adwords audit ehk märksõnaanalüüs – toome Teieni nimekirja märksõnadest, mida kasutajad teie toote/teenuse otsimiseks kasutavad koos potentsiaalse klikihinnaga. See aitab valida välja märksõnad, millele oleks kõige mõttekam AdWords reklaamid seadistada;
  • Kodulehe SEO audit – analüüsime, kas koduleht on AdWords reklaame toetav või oleks vaja sisse viia parandusi;
  • SEO tööd kodulehel – teostame sisuhalduses SEO seadistused, mis võimaldavad tõsta AdWords reklaamide kvaliteediskoori ning lisaks tuua Teie kodulehe paremini nähtavaks orgaanilistes otsingutulemustes;
  • Põhjalik raport – vormistame teile põhjaliku ülevaate selle kohta, millised olid eelmisel kuul Teie AdWords kampaania tulemused, lisame omapoolsed kommentaarid ja soovitused.