ADS reklaamid Googles

Google_adwords

Kuidas olla nähtav otsingutulemustes?

Internet on abimees tänapäeva maailmas, ilma milleta enam paljud hakkama ei saa. Maailmas on üle 4 miljardi internetikasutaja, kes kasutavad Google otsingumootorit põhimõtteliselt kõigeks eluks vajalikuks – teenuste otsimiseks, toodete võrdlemiseks, küsimustele vastuste leidmiseks ja veel paljuks muuks.

Eestis on viimaste andmete kohaselt 97% inimestest vanusegrupis 16-74 internetikasutajad! Internetis veedetakse aega tundide kaupa, ja kui Teie ettevõte ei ole otsingumootorites leitav, olete potentsiaalselt kaotanud suure mahu orgaanilisi, ehk nö tasuta külastusi. Ja mis veel hullem –  potentsiaalsed kliendid lähevad teie konkurendi kodulehele.

Selleks, et oma toote või teenusega otsingumootoris nähtav olla, on vajalik teostada rida tegevusi, mida nimetatakse SEO-ks ehk otsingumootorile optimeerimiseks. Samuti tuleb kindlustada, et kodulehe tehniline pool vastab kehtivatele SEO standarditele.

SEO on aga enamasti pikaajaline ja järjepidev tegevuste kogum, mis ei anna koheseid tulemusi. Aga mis siis, kui sooviks kohe täna otsingutulemustes esile tulla? Selleks on Google’l samuti lahendus – ADS reklaam. 

Kuidas Google ADS otsingureklaamid toimivad?

Otsingureklaami põhimõte on selline: inimene otsib omale huvipakkuvat toodet/teenust Google otsingumootoris. Talle kuvatakse esmalt 3-5 reklaampositsiooni ning seejärel orgaanilised vasted tema otsingule, mis Google hinnangul kõige paremini just sellele otsingule vastavad. Ning lehe orgaaniliste otsingutulemuste järel nö jaluses leidub veel 2 reklaampositsiooni. Reklaamid ongi seadistatud ADS lahenduse abiga. Reklaamide järjestus kujuneb kvaliteediskoori ja valitud eelarve põhjal. ADS reklaami eest tasutakse vaid siis, kui reklaamile klikitakse. Selgitav ADS süsteemi video, vaata siit:  Google ADS

Kas ADS kampaania luua ise või kasutada professionaali abi?

Iga inimene võib ADS reklaami seadistada ja sellisel viisil oma toodet/teenust reklaamima asuda, Google on selle üsna lihtsaks teinud ja vaja läheb natuke õppimissoovi ning krediitkaarti.

Samas on ADS väga detailiderohke ning just nende detailide teadmine mõjutab märkimisväärselt märksõna kvaliteediskoori, ehk lõpptulemusena seda, kui suur eelarve kampaania jaoks kulub. Samuti ka seda, millisel positsioonil Teie reklaami kuvatakse.

Spetsialist, kes teenusega igapäevaselt kokku puutub, on kursis ka kõige väiksemate nüanssidega ja tema abiga on võimalik saavutada parimad tulemused. Lisaks tagab oskuslik märksõnade valik selle, et Teie kodulehele jõuab otsingumootori kaudu just see inimene, kes teenusest huvitatud on.

Meie töö seisnebki selles, et me hoiame Teie ettevõtte kliki hinna maksimaalselt odavana ja positsiooni võimalikult kõrgena.

Google ADS kampaanias sisaldub

  • Märksõnade koondamine märksõnagruppideks;
  • Kampaania seadistamine ja vajadusel sihtgrupi loomine – teostame koostöös Teiega valiku, kellele reklaame suunata (vanus, sugu, asukoht, keel jpm);
  • Kampaaniasõnumite loomine – valmistame ahvatlevad sõnumid mis kutsuksid inimest just Teie kodulehte külastama;
  • ADS reklaamide seadistamine – seome valitud märksõnad reklaamsõnumitega. Enamasti luuakse iga märksõnagrupi kohta 3-5 erinevat reklaamsõnumit, valides järgnevate kuude jooksul paremini toimivad välja.
  • Igakuine sõnade optimeerimine – eemaldame märksõnad, mis ei toimi ja tegeleme märksõnade jaoks parima klikimäära saavutamisega;
  • Igakuine reklaamsõnumite optimeerimine – eemaldame kehvemini toimivad reklaamsõnumid ja asendame need potentsiaalselt paremini toimivate sõnumitega;
  • Mitte töötavate sõnade tööle aitamine või eemaldamine – kui märksõnal on madal klikimäär on võimalik see kampaaniast eemaldada. Kui see konkreetne märksõna on väga oluline toote/teenuse jaoks, püüame selle klikimäära tõsta.
  • Jooksev suhtlus kliendiga, kui tekib olulisi küsimusi.

Lisateenused:

  • Märksõnaanalüüs – toome Teieni nimekirja märksõnadest, mida kasutajad teie toote/teenuse otsimiseks kasutavad koos potentsiaalse klikihinnaga. See aitab valida välja märksõnad, millele oleks kõige mõttekam ADS reklaamid seadistada;
  • Kodulehe SEO audit – analüüsime, kas koduleht on ADS reklaame toetav või oleks vaja sisse viia parandusi;
  • SEO tööd kodulehel – teostame sisuhalduses SEO seadistused, mis võimaldavad tõsta ADS reklaamide kvaliteediskoori ning lisaks tuua Teie kodulehe paremini nähtavaks orgaanilistes otsingutulemustes;
  • Põhjalik raport – vormistame teile põhjaliku ülevaate selle kohta, millised olid eelmisel kuul Teie ADS kampaania tulemused, lisame omapoolsed kommentaarid ja soovitused.

Google Display-võrgustik reklaamimiseks

Google Display võrgustik on kogum veebilehti ja äpp’e, milles Googlel on võimalik kuvada bännerreklaami. Täna on võrgustikus üle 2 miljoni veebilehe ja sinna hulka kuulub isegi Youtube! Võrgustikus on võimalik kuvada bännerreklaami, mida saab sihtida demograafiliste näitajate või spetsiifiliste märksõnade alusel ükskõik millisesse sihtriiki üle maailma.

Miks kasutada Google Display võrgustikku:

  • Display võrgustikus on üle 2 miljoni veebilehe ning see on väga mõistlik võimalus kuvada bännerreklaame;
  • Reklaame on võimalik sihtida nii demograafiliste näitajate alusel kui märksõnapõhiselt;
  • Väljundit, kus reklaami kuvada või mitte kuvada saab ise valida;
  • Bännereid saab kuvada eelnevalt valitud kodulehte juba külastanud inimestele remarketing tegevuste raames;
  • Soodne klikihind.

Vaata Google AdWords Display reklaamimise võimalusi siit: Google Adwords Display

Mis on märksõnaanalüüs ja miks see kasulik on?

Otsingumootorites teostatakse iga päev miljardeid päringuid. Võime küll arvata, et teame, mida inimesed meie toote/teenuse puhul otsivad, kuid fakt on see, et me ei suuda mitte kunagi välja mõelda kõiki otsingusõnu, mida kasutatakse. Oluline on leida just täpselt need märksõnad, millel on suurim potentsiaal Teie kodulehele külastajaid tuua.

AdWords audit koondab info mitmest erinevast allikast ning näitab järgmist:

  • Milliseid märksõnu toote/teenuse otsimiseks kasutatakse;
  • Kui palju neid märksõnu igakuiselt otsitakse;
  • Mis on potentsiaalne kliki hind;
  • Kui tugev on nendele märksõnadele konkurents;
  • Lisateenusena on võimalik juurde valida ka ettevõtte kodulehe konkreetne positsioon otsingumootoris valitud märksõnade puhul.

Kui aktiveerida märksõnad, mis ei ole toote/teenuse jaoks sobivad, tekib üks kahest stsenaariumist:

  1. Neid märksõnu ei otsita, mis tähendab, et ADS’i kampaaniast ei ole kasu, sest pole inimesi, kes reklaamil klikiks;
  2. Märksõnad on valitud liiga üldised, mis tähendab potentsiaalselt suurt kampaaniakulu väheste reaalsete tulemustega.

Küsi endale märksõnaanalüüs, võttes meiega ühendust!