AdWords Audit

Google_adwords_audit

Enne märksõnade aktiveerimist on mõttekas teostada märksõnaanalüüs. Lühidalt tähendab see seda, et uurime, milliseid märksõnu toote/teenuse puhul otsitakse, kui suur on nende otsingumaht ja mis on potentsiaalne konkurents märksõnadele. Lisaks saab märksõnaanalüüsi tulemusel olulise info potentsiaalse tulevase reklaamikulu kohta.

 

Miks Adwords audit kasulik on?

Otsingumootorites teostatakse iga päev miljardeid päringuid. Võime küll arvata, et teame, mida inimesed meie toote/teenuse puhul otsivad, kuid fakt on see, et me ei suuda mitte kunagi välja mõelda kõiki otsingusõnu, mida kasutatakse. Oluline on leida just täpselt need märksõnad, millel on suurim potentsiaal Teie kodulehele külastajaid tuua.

AdWords audit koondab info mitmest erinevast allikast ning näitab järgmist:

  • Milliseid märksõnu toote/teenuse otsimiseks kasutatakse;
  • Kui palju neid märksõnu igakuiselt otsitakse;
  • Mis on potentsiaalne kliki hind;
  • Kui tugev on nendele märksõnadele konkurents;
  • Lisateenusena on võimalik juurde valida ka ettevõtte kodulehe konkreetne positsioon otsingumootoris valitud märksõnade puhul.

Kui aktiveerida märksõnad, mis ei ole toote/teenuse jaoks sobivad, tekib üks kahest stsenaariumist: 1) neid märksõnu ei otsita, mis tähendab, et Adwords’i kampaaniast ei ole kasu, sest pole inimesi, kes reklaamil klikiks; 2) märksõnad on valitud liiga üldised, mis tähendab potentsiaalselt suurt kampaaniakulu väheste reaalsete tulemustega.

Küsi endale Adwords audit võttes meiega ühendust!

 

Kodulehe SEO audit

Kuigi Google Adwords reklaame saab teostada ükskõik millise kodulehe jaoks, saavutatakse parimaid tulemusi nende kodulehtedega, mis on eelnevalt otsingumootori jaoks optimeeritud. See tähendab ühelt poolt, et Adwords kampaanias kasutatavad märksõnad peavad esinema ka kodulehel. Ning teiselt poolt seda, et koduleht vastaks kehtivatele SEO tehnilistele standarditele ja nõuetele.

Väikese kõrvalpõikena võib öelda, et Google uuendab oma algoritme tuhandeid kordi aastas, mistõttu tasub auditit perioodiliselt korrata. Ei ole harv juhus, kus eelnevalt väga häid positsioone nautinud koduleht kaotab üleöö mõne suurema uuenduse peale oma märksõnade positsioonid ja seeläbi märkimisväärse osa orgaanilisest liiklusest.

Kodulehe SEO audit toob välja kodulehe olemasolevad plussid, kuid ka parandamist vajavad kohad. Kui parandamist vajavaid aspekte on palju, pärsivad need kodulehe paiknemist otsingumootori tulemusvastetes.

Veebilehe optimeerimise tulemusel on teie koduleht just vajalike märksõnadega orgaanilistes tulemustes nähtav ja nii jõuavad võimalikud paljud külastajad teie veebi. Kvaliteetne sisu annab Google robotitele infot, et koduleht on relevantne, sellega tegeletakse pidevalt ning just Teie kodulehte peaks otsingus võimalikult kõrgel positsioonil näitama sest see vastab inimese otsingule kõige paremini. Kui te soovite, et koduleht oleks jätkusuutlik, siis varem või hiljem tuleb SEO ehk optimeerimine teostada.

SEO audit ja märksõnade analüüs on tööriistad spetsialistile, kes nende abiga saab kodulehe optimeerimise teostada parimal võimalikul viisil.

Kodulehe SEO auditi maksumus on al. 64 eurot.